top of page

Ментальне здоров'я

Турбота про ментального здоров'я є надзвичайно важливою для людства, особливо в нинішні непрості часи. Вона допомагає краще справлятися з повсякденними викликами та зберігати внутрішній спокій і гармонію. За визначенням ВООЗ ментальне або психічне здоров'я – це стан повного фізичного,  душевного і соціального благополуччя,  при якому людина може реалізувати власні здібності, протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати і робити внесок у суспільне життя.

З цією метою в Городищенському закладі №1 для учнів 7-11 класів соціальним педагогом та практичним психологом було проведено серію уроків з психічного здоров’я «Уроки стійкості» у рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я  «Ти як?» – ініціативи першої леді Олени Зеленської, за підтримки Міністерства освіти і науки України, в межах «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я», що відзначається в травні.

Учні дізналися як піклуватися про власне ментальне здоров’я, навчилися розпізнавати свої емоції та пояснювати, що робити, якщо вони не можуть впоратися з ними, ознайомилися з техніками самодопомоги для подолання стресу, страху, тривоги та гніву. Адже турбота про своє ментальне здоров’я — це інвестиція у щасливе та успішне майбутнє.



1 перегляд0 коментарів

Comments


bottom of page